Praktyki w Grecji
Drugiego dnia uczestnicy mieli bardzo napięty harmonogram. Odwiedzili pobliski targ poznając lokalne produkty, potem uczniowie brali udział w zajęciach dotyczących podstaw dostępności sieci, które pozwalają tworzyć strony internetowe przystosowane dla osób o specjalnych potrzebach. Następnie w zespołach tworzyli strony spełniające w/w zadania. Ostatnim punktem była wizyta w mieście Katerini i udział w grze miejskiej, która miała za zadanie wzmocnić kompetencje językowe uczestników projektu, przybliżyć lokalną kulturę, wypracować umiejętność pracy w zespole. Dodatkowo grupa uczniów udała się na otwarcie wystawy „Wirtualna rzeczywistość”.
Trzeciego dnia:
tworzymy, działamy - ciąg dalszy pracy nad stroną internetową, spełniającą wymagania osób niepełnosprawnych, w ramach projektu „Międzynarodowa mobilność jako narzędzie wspierające dostępność treści w Internecie” numer 2022-1-PL01-KA122-SCH-000071266 współfinansowanego przez Unię Europejską, Erasmus+ to pierwsze z zadań naszej młodzieży, które miało na celu wzmacnianie kompetencji informatycznych, wypracowanie umiejętności pracy w zespole. Popołudnie zaowocowało wizytą w szkole partnerskiej Platon School w mieście Katerini, gdzie odbyły się warsztaty dotyczące marketingu cyfrowego. Uczestnicy projektu, zwiększając swoje kompetencje językowe, realizowali edukację w zakresie komunikacji w języku angielskim.
Czwartego dnia:
doskonalenie kompetencji kulturowych i językowych to kluczowe zadania, które uczniowie realizowali w trakcie wizyty w Castle of Platamon oraz zajęć warsztatowych w szkole partnerskiej poznając kulturę Grecji. Dodatkowo podczas zajęć informatycznych uczestnicy mieli możliwość pracy z Teachable Machine (nauczalną maszyną).
Piątego dnia:
wizyta w 200-letniej wiosce w Starym Pantaleimos to kolejny punkt programu uczestników projektu „Międzynarodowa mobilność jako narzędzie wspierające dostępność treści w Internecie” numer 2022-1-PL01-KA122-SCH-000071266 współfinansowanego przez Unię Europejską, Erasmus+. Cudowne miejsce, niesamowite widoki, których mogli doświadczyć uczestnicy wyprawy.
Szóstego dnia:
Cudowne doznania kulturowe, językowe i kształtowanie otwartości społecznej, to główne cele tego dnia postawione przed uczestnikami projektu „Międzynarodowa mobilność jako narzędzie wspierające dostępność treści w Internecie” numer 2022-1-PL01-KA122-SCH-000071266 współfinansowanego przez Unię Europejską, Erasmus+. Uczestnicy wyjazdu odwiedzili miejscowość Litochoro oraz jej największą atrakcję, czyli wąwóz rzeki Enipeas, gdzie mogli podziwiać piękno otaczającej przyrody Riwiery Olimpijskiej, poznać tutejszych mieszkańców, ich zwyczaje i tradycje.